söndag, september 14, 2008

Vad hände sen?

Efter konståkningen som gick galant där Peter faktiskt utförde ett fritt program följde sedan lunch på restaurang Cedars. Där intogs gräddstuvad pytt i panna. Mums! Där fick också Peter berätta något om oss alla. Vi var ju totalt 13 personer och hälften visste man inte vilka det var. Kul grej! Om mig sa han bl.a. att jag var fisketokig så att det är sjukligt. Fattar inte vad han menar!! Tyvärr så var jag tvungen att avvika efter lunchen eftersom jag hade jour.(deltidsbrandman).

Efter att maten lagt sig så gick färden vidare till Örebro och där skulle det bli Gokart, men före detta så blev han utsatt för norsk kareoke utanför Åhlens. En mp3 spelare pluggad i öronen och sedan var det bara att sjunga ut och vi skulle gissa vad det var låt. Efter den förnedringen så följde fotboll utomhus i alla goda vänners lag. Var kul fick jag höra. Måste vi göra om. Efter detta så blev det dusch och lite relax för att sedan gå ut på krogen. // Rille röding